Sunday, February 28, 2010

~ happy anniversary ~

بسم الله الرحمن الرحيم

walaupun terlewat...saya still nak buat jugak entri khas ni untuk insan-insan yang amat saya sayangi...


1st dedication :

12 Rabi'ul Awwal 1431h

happy 24th anniversary buat jantung hatiku..
ummi dan abah :)


semoga ummi dan abah terus bahagia dalam rahmat dan kasih sayang Ilahi..
semoga ummi dan abah terus diberi kekuatan untuk mendidik kami anak-anakmu..sesungguhnya kami sentiasa mendambakan didikan dan tarbiahmu tanpa titik noktahnya..

ummi dan abah..semoga terus diberi kekuatan untuk beribadat kepadaNya..terus mendoakan kami berjaya di dunia dan akhiratNya

thanks for always be there for me..thanks for your words..and thanks for your loves showered me..

sesungguhnya segunung kata belum cukup untuk menggambarkan penghargaanku pada kalian

dan selautan sayang belum cukup untuk mewakili dalamnya cintaku pada kalian..

hanya doa terus subur bersama kasih sayang berpanjangan..

"ya Allah..yang Maha Pengasih yang Maha Penyayang..Tuhan sekalian alam..Kau ampunkanlah dosa-dosaku..dosa kedua-dua ibu dan bapaku..Kau kasihilah mereka seperti mana mereka mengasihaniku sejak kecilku..Kau panjangkanlah umur mereka ya Allah..agar dapat ku membalas jasa-jasa mereka..meskipun tidak terbalas..Kau berikanku peluang ya Allah..agar sempat aku membahagiakn ummi dan abahku dalam hayat kami..ya Rahim..Kasihanilah kami..ampunkanlah kami..bimbinglah kami..agar suatu hari nanti kami dapat berkumpul di Jannah-Mu.."

saya sayang ummi dan abah sangat-sangat...^_^

.............................................

2nd dedication :

26th February 2010

Happy 1st Annivesary to my one and only beloved sist and bro in law..
kak long dan abg fahmi :)




doaku semoga kalian terus bahagia dalam rahmat Allah..dikurniakan mujahid dan mujahidah penyambung tarbiyah...tak sabar menunggu kelahiran permata hatimu..semoga semuanya sejahtera dalam perencanaanNya..

sedar tak sedar dah setahun rupanya :) rasa baru je dapat abang ipar..rasa baru je sedih2 sebab kak long nak diambil orang..hihi..


thanks atas kasih dan sayang kalian..thanks atas nasihat dan teguran kalian..diri ini amat menyayangi kalian..amat menghargai kehadiran kalian..

thanks kak long sbb belanja kfc tadi..:))

barakallahu lakuma..wa baraka 'alaikuma..wajama'a bainakuma fi khairr...


~ salam kasih dan sayang berpanjangan untuk insan-insan yang ku sayang ~

" ikhlas dariku..melatidaisy "

12 comments:

Abd Razak said...

Salam alaik..

Semoga Allah berkati kehidupan kedua ibubapa saudari dan ditambahkan keimanan, kesihatan, keharmonian dlm rumahtangga mereka, serta berkat dlm umur mereka.

Begitu juga kepada kakak dan abg ipar saudari, agar Allah curahkan kasih sayang antara mereka...ameen

saniza said...

semoga bebahagia cinta mereka ....

sumayyah said...

semoga semua insan2 yg melati syg hidup bahagia ke akhir hayat..

Hamba Allah said...

salam..

semoga semuanya mendapat limpahan rahmat daripada Allah swt..amin..

||alis|| said...

salam.
mabruk untuk kedua pasangan kesayangan anda.

satu pasangan berjaya menerajui layar rumah tangga selama 24thn..

satu pasangan lagi baru setahun belajar menebar layar rumahtangga.. long way to go, chayok2!

:)

melatidaisy said...

Abd Razak :

wa'alaikumussala akh.

jazakallahal khair ats doa itu..
semoga akh juga dalam rahmat ALLAH selalu..

melatidaisy said...

saniza :

mudah-mudahan..juga moga berbahagia buat semua pemilik2 cinta ... :)

semoga Allah merahmatimu selalu..

melatidaisy said...

kak Sumayyah :

terima kasih ats doa..mudah-mudahan..amin..termasuk akak la tu :))

semoga akak bahagia dlm rahmat Allah selalu ...

melatidaisy said...

Hamba Allah :

wa'alaikumussalam ...

mudah-mudahan termakbul..terima kasih ats doa..

semoga akh juga dalam rahmatNya selalu..

melatidaisy said...

||alis||

wa'alaikumussalam..

jazakillahal khair akak ..

semoga akak juga mcm tu..a.. perjalanan kita masih panjang..ma'attaufiq wannajah utk semua :))

Solehah said...

Amin. selamat menyambut ulangtahun pernikahan jugak utk ummi dan abah melati..

melatidaisy said...

kak Solehah :

terima kasih kak :)
semoga akak dalam rahmat Nya selalu..