Friday, September 9, 2011

salam ukhwah dan salam rindu

بسم الله الرحمن الرحيم

assalamualaikum wbt

kembali bersiaran setelah beberapa bulan menyepi dari sebarang update.. syukran buat sahabat-sahabat yang masih sudi bertandang menyuburkan ukhwah..maaf jua kerana kebelakangan ini saya cuma mampu menjadi silent reader kepada blog kalian, entah kenapa setiap kali blogwalking tangan saya begitu berat untuk sign in blogger, saya lebih cenderung untuk sekadar memerhati dari jauh.

betul cakap orang yang mood seseorang blogger sentiasa ada pasang surut, kadang-kadang semangat sentiasa berkobar-kobar untuk meng"post" entri baru tapi akan tiba suatu masa apabila semua mood tu hilang lenyap entah ke mana, bukan masalah internet, bukan juga masalah tiada modal untuk di kongsi, tapi bila hati menjadi berat untuk menekan keyboard maka blog kesayangan ini di biarkan sepi tanpa hidangan buat yang sudi bertandang..maafkan saya.. namun saya masih setia berkunjung ke laman sahabat-sahabat membaca coretan dan perkongsian sahabat2, juga nasihat serta peringatan dari kalian sentiasa saya hargai.

sekali sekala terbit juga rasa rindu kepada kenangan riuh rendah bersama sahabat2 blogger di sini, lantas komen2 kalian di entri2 terdahulu lah yang menjadi penawarnya, terima kasih sahabat-sahabat atas ukhwah yang tercipta di sini, walau tak pernah bersua apatah lagi mengenal rupa, namun persahabatan yang terjalin di sini merupakan salah satu kenangan dan hadiah terindah dalam hidup saya.

saya harap masih belum terlambat untuk saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua sahabat-sahabat yag mengenali diri ini, tidak kiralah sahabat-sahabat di dunia realiti mahupun alam maya ini, semoga Lebaran kali ini membawa seribu satu keberkatan buat kalian.

saya juga ingin mengambil kesempatan untuk memohon ribuan kemaafan dari sahabat-sahabat yang mengenali diri ini atas setiap khilaf dalam perbuatan mahupun bicara. semoga kita semua dipanjangkan umur untuk bertemu Ramadhan dan Syawal akn datang.

doakan perjalanan saya ke uia setelah 2 bulan bercuti di rumah ok, perjalanan tahun terakhir sebagai mahasiswa di UIAM bakal bermula..semoga Allah permudahkan perjuangan ini..inshaAllah..

ma'assalamah wa ilalliqaa' ^^,

salam ukhwah dan salam rindu dari saya =)

5 comments:

cun09 said...

salam dik ^_^

TAQABBALLAHU MINNA WA MINKUM

**semoga sihat n selamat belajar**

cemomoi said...

kita tak pnah terlambat dalam memohon kemaafan selagi belom tertutup mata

tapi kita akan terlambat kalo blog dah tutup... heee gurau jee (berikan haq kepada yang lebih utama...)

si para para said...

selamat hari raya..
maaf krianya ada salah dan silap..

tak pe la.. bila surut pasti akan pasang balik kan..

:)

cun09 said...

salam adik kita ^_^

moge sihat...raya kt besut kee??

salam aidiladha...
"Kullu 'Am Wa Antum bi Alfi Khoir"

jedi said...

selamat bercuti....